Sunday, September 1, 2013

happy 19th birthday Cik Atin

Assalamualaikum..

Syukur Alhamdulillah.. Allah memberi aku peluang untuk hidup di muka bumi sebagai pengembara di bumi-Nya.. selama 19 tahun aku hidup dah banyak benda aku belajar dari pengalaman. ada suka, ada duka, ade pahit ade manis, kadang-kadang aku berada kat bawah kadang-kadang aku berada kat atas..ibarat roda.

namun aku tetap bersyukur sebab dikurniakan ibu yang memahami anaknya dan sanggup mendengar luahan hati dan perasaan. dan ayah yang sangat memahami.. bersyukur jugak sebab ade kawan yang sudi menemani di kala susah senang. thanks to Nana. love u..

anyway nak nyanyi la utk diri sendiri..

happy birthday to me..
happy birthday to me..
happy birthday to Fatin Shuhaida
happy birthday to me...




No comments:

Post a Comment