Tuesday, September 3, 2013

shopping at SHOPPE CEMPAKA

Assalamualaikum..

nak taip benda ni secara rushingnye.. sebab sekarang ni cik atin dalam kelas tambahan pengajian am form 6. ambik kesempatan guna line wifi skola. walaupun semput-semput kucing terbatuk tapi tetap nak guna jugak line wifi ni.. hahaha..
actually benda ni aku beli and sampai masa 2 minggu bulan puasa hari tu. tapi malas nak update..hahaha..
lepas dah dapat benda ni aku bawak la pergi skola sebab ade kawan aku nak try.. and then dua tiga hari lepas tu heboh pulak dah kata aku jual mende alah ni. weyh aku tak jual la. aku beli untuk stock aku pakai je. kalau korang nak beli beli kat sini..

Black shiseido mask, white shiseido mask, naturgo shiseido mask dan sabun gluta kojic

barang yang sampai 3 hari lepas buat payment kt maybank..huhuhu,..yeeaayyy

ni yang aku beli.. 20 pcs mask, 2 sabun gluta kojic.. 1 untuk aku, 1 lagi untuk mama..huhu

nak tau tentang sabun tu klik sini

punye la eksaited sangat nak try timr. lepas balik dari tolong makcu kat bazar,lepas solat ape semua,
terus je pakai mask ni.. tapi hasil keluaran dalam negara kasar yakni keluaran segala menda alah kat muka tak boleh di capture oleh camera CAP KUCING ni.. but, mask ni memang best, rasa nak nanges bila time bukak.. rase nak terkoyak kulit aku di buatnya..hadoih mak.. naseb aku tak menjerit je dalam bilik, kalau tak maunya mama sumbat ubi keledek nak buat inti karipap tu kat dalam mulut aku ni...haiyakkk

naaah kaw!!.. orang negro mana sesat ni weyh? ..haha..ini la ghupenye kalau cik atin ber-MASK di malam hari..agak-agak lau masuk prom nite tema MASQUERADE confirm aku ditabalkan jadik Prom Queen La SANGAT kan..huhu

cak..haha.. kembali kepada anak Sahidan.. time ni dah lepas bukak dah mask tu, pedih weyh..merah pipi dengan dahi aku tarik mende alah tu.. nak nanges weyh..tapi hasil die WOW...haha

so, kalau korang nak beli pergi je kat FB Shoppe Cempaka k..

ok lah.. tu je kot..bye....


No comments:

Post a Comment