Thursday, July 4, 2013

make up special effect

Assalamualaikum..

rasanya dah lama sangat dah aku tak update blog ni. kesian pulak tengok die sorang-sorang tidak berteman..ececeh..mentang-mentang la ko dah isi ruang di hati kau tu kannn..dari status Single ke status Dah Berpunya..bahaha.. lupakan menda alah tu.. nak citer pasal menda lain plak.skunk ni ade la masa sikit kat skola amik kesempatan kejap naik kelas. daripada dengar si sabariah tu memekik kat perhimpunan..menyampah aku, baik aku update blog ni. malas nak dengar suara sumbang die tu.. ade gak pekdah nye kan kan kan..hehe




Amaran: GAMBAR-GAMBAR DALAM ENTRY INI ADA UNSUR-UNSUR NGERI DAN AGAK MENAKUTKAN SERTA IANYA ADALAH PALSU. BAGI SIAPA YANG FOBIA DENGAN DARAH.. HARAP MAKLUM DAN JANGAN PULAK PENGSAN LEPAS NI.




benda ni dah lama dah aku buat. time tu lepas abes berwechat dengan kengkawan. lepas abes wechat tu ingat kan nak tidor la. tapi mata ni mengada-ngada pulak tak nak pejam. last-last aku bukak lampu bilik so buat la makeup special effect ni benda ni aku belajar dari youtube dari chanel nadhira izzati. aku ni tak pro pun.. setakat mencuba je, dan tak sangka pulak menjadi. aku ade upload gambar ni kat instagram, facebook dengan wechat. dari feedback yang aku dapat dorang agak takut la tengok tangan aku ni. kiranya make up special effect aku ni menjadi la,,hew hew.. so ni gambar-gambar yang aku amik lepas makeup tu..saksikanlah..














ni hasil karya aku yang tak sehebat gunung everest. tapi dorang cakap seram kalau tengok.. kira menjadik la kan aku buat..haha.. guna sirap je untuk darah tak sangka pulak nampak real giler baq hang..haha..




 yang ni pulak hasil karya kedua.. time ni buat bagi mama tengok.. hehe..mama takut jugak la siap dibelek-belek lagi tangan den yang sememangnya tak mulus halus ni...haha..tu je..sekian terima kasut..haha ayat cik epal..kuikui

1 comment:

  1. baru nampak post awk ni haha thanks sbb sudi tgk tutorial special effect kte kt youtube... lepas ni blh try kat muka pulak, bagi takut 1 rumah hehehe :D

    ReplyDelete