Tuesday, July 16, 2013

hello kitty at 7 E

Assalamualaikum..

selamat berpuasa kepada semua umat islam.. rasa dah lama sangat tak update blog ni..kan kan kan?
hehe..curi masa sekejap dari kesibukan buat pbs.. dah la tension tengok result semester kedua stpm...hurghhh.. taknak cakap dah..nanti lagi tension aku dibuatnye..

ok back to the story.. pagi tadi masa perhimpunan tengah cikgu dok cakap-cakap kat depan, aku, ain, mia, hanin dok berborak kat belakang.. dan time tu jugak hanin ade keluarkan satu benda yang memang mencolok mata aku untuk memandang benda alah tu,..(cewahh ayat bm).. dan benda tu ialah CHARM HELLO KITTY.. homaigad.. comel banget.. aku ingatkan die beli..rupanya dapat dari 7 ELEVEN.. dah la aku minat cik kitty kitty tu dari kecik sampai la sekarang...huhu..macam budak-budak la..biarlah dah aku minat nak buat macam mana..hehehe

so nak dijadikan ceritanya pulak..masa pergi bazaar ramadhan nak hantar kuih mak aku..aku pun dengan cepat je melangkah pergi 7E..sebenarnya pergi situ tak tau pun nak beli ape sebab syarat untuk dapat sticker tu pembelian mesti rm5 ke atas dalam satu resit. so aku rembat je coklat cadbury blackforest dengan hazelnut.. memasing harga rm 3.. mahal kot..kat yat foong baru rm 2.40.. beza enam posen tu.. takpe demi hello kitty aku sanggup..



ok..baru kumpul 2 sticker..huhu.. xpe.. sikit-sikit lama-lama jadi bukit..huhu..semangat berkobar-kobar betul nak kumpul benda ni...huhu

kalau nak tau lagi pergi kat website 7 Eleven hello kitty charm (klik sini)

k..bye...huhu..peace..selamat menjalani ibadah puasa..

2 comments:

  1. pun terjebak jugak dgn helloo kitty? hhahaha

    ReplyDelete
  2. hehe..nak buat macam mana hello kitty tu kiut sgt la cik sara..hehehe

    ReplyDelete