Sunday, April 28, 2013

“STUDY BERSAMA UMBRELLA” versi FATIN SHUHAIDA


Assalamualaikum
Lama aku tak update blog. Entry kali ni dah nak dekat seminggu dah dah terjadi tapi saje nak membasikan benda alah tersebut…story ni pasal gambar instagram aku. Pagi 22 April aritu dalam pukul 6 macam tu la, aku baru lepas habis study and buat notes untuk geografi and then lepastu nak tengok la jam kat phone.. baru sedar rupanya account intagram aku tak log out. Apa lagi aku ambik la gambar meja yang tengah bersepah tu and then upload kat intagram. Masa aku study tu aku suka dengar lagu. Dan lagu yang bertuah aku dengar malam tu lagu daripada kumpulan dulu-dulu UMBRELLA. Ala yang vokalis kumpulan dia yang nyanyi kat ABPBH2012 aritu. Ntah sejak dua menjak ni lagu RAMALANKU BENAR BELAKA memang aku suka dengar. So, dengan sesaje aku tag la nama pemilik suara yang nyanyi lagu tu, iaitu Zarul Umbrella.




Petang tu aku online la facebook kat sekolah. Dah bosan tengok facebook sendiri aku terjah facebook Zarul Umbrella pulak. Nak tahu apa yang aku jumpa.tengok gambar kat bawah


kalau yang ni tak jelas sangat la.

yang ni agak jelas sikit la

Lepas tengok status Zarul Umbrella tu kat facebook. Aku terjah pulak website dengan blog beliau.


lau nak jelas lagi klik KAT SINI








nak usha lebih lagi klik KAT SINI

 Terharu weyh baq hang. Terasa diri ni dihargai la pulookkk. To abang Zarul Umbrella.. thanks a lot for sharing my pic into your blog. I appreciate that. Thank you so much. 

2 comments:

  1. belajar rajin2... nnt bleh jd doktot... hehe =)

    "belajar tu xpenahnya habis.. hari2 kene blajar.. blajar untuk menjadi insan yg lebih baik setiap hari... =)" ~ cucucikembun

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah akak..terima kasih nasihatkan budak malas ni..haha

      Delete