Friday, April 12, 2013

penangan pbs....

assalamualaikum..

calon stpm menyabarkan diri
untuk markah exam mereka
buat pbs setengah mati 
nak tak nak kena buat juga

minggu ni memang budak-budak form 6 sekolah aku memang sibuk dengan pbs sejarah dan pengajiam am. tapi aku sibuk wat pengajiam am je sebab aku tak ambik matapelajaran sejarah, aku amik geografi.. penat woo.. berhari-hari  menghadap lappy je kerjanya. sampai lappy ni pun dah muak tengok muka aku hari-hari.  alhamdulillah sekarang ni semua pbs budak-budak form 6 hampir siap. lepas tu kena ready nak wat presentation pulak.. hadoih.. mintak-mintak la aku tak dipilih untuk ditafsir dengan pentafsir daerah.. lau tak markah low you..tak mau... penat-penat buat last-last dapat markah 5 je..TAKNAK LA!!!!!!!

disebabkan pbs la, aku kurang makan, kurang tidor, kurang baring(coz asyik duduk je), kurang jaga si POU aku tu, kurang tengok phone,kurang study, kurang tengok buku ekonomi, kurang tengok tv, kurang makan cekedis, kurang bersenam(selama ni ade ke bersenam cik atin oii)..

dan disebabkan pbs jugak la. aku terlebih tidor atas meja belaja, terover juga internet, terselalu guna lappy, terlebih menaip, terover menguap + mengantok dalam kelas, terlebih lapar..

begitu besar nya penangan pbs tu kat aku.. ni baru semester 2 kena wat satu pbs je. semester 3 nanti lagi la kena hadap 3 pbs sekaligus..dengan ekonomi nya, dengan geografi nya dengan pengajian perniagaan nya lagi hadoih....nasib la badan. redha cik atin redha..



No comments:

Post a Comment