Saturday, August 14, 2010

SELAMAT MENYAMBUT BULAN PUASA
BUAT ROTI DENGAN RAGI,
ROTI DIBUAT DI PAGI HARI,
RAMADHAN AL-MUBARAK MENJELMA LAGI,
MOH LA KITA BERPUASA LAGI.

hari ni aku rasa best bangat coz dapat puasa kt umah..
Selalu nyer aku puasa kt hostel dengan friends, seniors, and juniors kt SMK SLIM.
Tapi aku rasa sedih tahap gaban coz warden asrama aku iaitu EN HALIM tengah tenat kt HOSPITAL TELUK INTAN.
Hari khamis yang lepas, dak hostel wat rombongan melawat dia kt hospital.
kitorang pergi 2 bas

Bla aku masuk bilik CIKGU HALIM....aku sebak.. aku tak boleh tahan air mata aku daripada gugur di pipi aku ni.
Memang sedih giler...
aku hanya boleh berdoa untuk dia

berbicara tentang puasa,, aku rasa ramai yang akan ingat 4 benda ni
solat terawih



juadah berbuka puasa



bazar ramadhan



kurma

No comments:

Post a Comment