Friday, August 20, 2010

OH!! NO!! GIRLS' GENERATION...ARGHH







ARGGHHHH........
YEEEIHHHHHHHHHH......
YAAAHOOOOO.....
YIPPPIIIEEEEEE.....

Itulah reaksi aku bila tengok 9 orang gadis KOREA yang mempunyai bakat menyanyi dan menari ni. Aku minat dorang sejak 2008 dan dorang ni simbolik dengan bulan kelahiran aku iaitu 9dan dorang pun mempunyai 9 orang ahli..lagi satu ketua dorang pun lahir bulan 9 tau,...ngee
Meeh... aku kenal kan dorang kepada sesiapa yang tak kenal dorang lagi...

yang nie leader kumpulan ni.
TAE YOEN


JESSICA


TIFFANY

YURI


YOONA


SUNNY


HYO YOEN


SOE HYUN

SOO YOUNG


GIRLS' GENERATION
SNSD








antara lagu-lagu dorang yang aku suka ialah
GEE
GENIE
HAHAHA
SHOW SHOW SHOW
INTO THE NEW WORLD
CHOCOLATE LOVE
STAR STAR STAR
RUN DEVIL RUN
DEAR MOM
BEGINING
BABY BABY
HONEY
KISSING YOU
SO NYUH SHIN DAE
OH!
and banyak agi ar tak terkira

No comments:

Post a Comment